القائمة الرئيسية

الصفحات

مكتبة سوفت رسيفر timer 999 4g جاهزة للاجهزة المتوقفة

مكتبة سوفت رسيفر timer 999 4g جاهزة للاجهزة المتوقفة
مكتبة سوفت رسيفر timer 999 4g جاهزة للاجهزة المتوقفة


عشان تروق وتحلى الرسيفر عادي طيب لو انا جيت كده ونزلت عندي دي ايه دي جي او فيجو  , فلاشة timer 999 4g ,  دوت بتاع وصلة الفيجا دي اللي انا دلوقت ما اوصل هكلمك لاب توب لكن مش هتشمكتبة سوفت رسيفر timer 999 4g جاهزة للاجهزة المتوقفةتغل طول ما انا حاطط ايه هي كده مش شغاله  ,  ايه طول ما انا موصل الاتش دي لو جئت الاتش دي وصلة الـ hdmi من اللاب هتلاقى الصوره هتبدا تشتغل معي اشت اول ما شلتها يبقى هنا وصلة الاتش دي هي المتكلمة على ال بي جي تي  ي من وصله اتش دي مش هينفع توصل بيجو بس , تحديث رسيفر timer 999 4g ,   انا كده خلاص انا كده خلصت وصلت بتاعتي بالنسبه للشاشه دي وصله الفيجا العادي شغال عندنا ميديا واحد من الاثنين دول  ,  تحويل timer 999 4g , للفلاشات في ما تخليه الفلاشه في الشاشه لو عايزه شغل حاطه فلاشه يبقى نجيب باشوف الأول رقم 1 ورقم 2 بحط الفلاشة  ,  واشغل على ميديا واحد يشتغل تبقى تمام ما اشتغلتش يبقى على ميديا 2 مشغل الفلاش يشتغل معها المحتوى .



timer 999 4g iptv



اللي عليه اي فيديو او اي صوره عليها شكرا جزيلا السلام عليكم ورحمه الله وبركاته استفسار ,   يا جماعه سيبه لي في التعليقات السلام عليكم سلام عليكم ورحمه الله وبركاته اهلا وسهلا بحضرتك م على قناة اشرف القاضي أو لا في ناس كتير , تفعيل رسيفر timer 999 4g ,   بتسال على متجر ال جي ازاى اقدر اعرف المتجر الرسمي المعتمد من ال جي او الخاص بالشركة في ناس كثير كثديه كاتبه اسم سامسونج اسم ايه ال جي انا مش  
ش عارف ده معرض معتمد ولا لا الغالبية مش مؤتمر المعتمد ,   يا جماعه يكون ال جي 60 او ال جي متجر خاص بي ال جي ما بقاش غير ماركه lg بتخش بيكي كل ما يخص اجهزة ال جي فقط  ,  انك موبايلات إذا كان اجهزه منزليه إذا كان شاشات اي شيء خصائص الجي هتلاقي موجود في الاستارز لكن لو لقيت ,  تحديث timer 999 4g 2024 ,  اي ماركه ثاني اعرف ان ده معرض عادي و كاتب العلامة التجارية حطتها وخلاص علشان يقدر أن يسحب رجل زمان.


timer 999 4g mini



المقدر ده ممكن يكون 90 في الميه اجهزه سليمه وكل حاجه لكن في بعض المتاجر بتشتري ,  مواصفات رسيفر timer 999 4g ,  اوبو مش اصليه وفي طبعا زي ما قلنا قبل كده توضيح اني على فيسبوك خصوصا الاعلانات المموله اللي شركات الشاشات اللي بتبيع ,   ال جي وسامسونج بي اسعار بنصف السعر تقريبا حذر جدا جدا جدا من الشركه دي الشركه دي مش اصلي وشاشات مش اصليه تقليد لشكل الشاشة حتى اول ما تفتح الجهاز بي 
لوجو بتاع شركه عادي وكده برمجه معموله في الشاشة لكن مش اصلي بدليل  ,  ان سعرها نصف سعر الشاشه دائما نحذر من الشراء من على النت من مواقع الممولة من فيسبوك ده نصيحه مهمه جدا ان شاء الله  ,  نعرف ازاي انت في اي محافظه من محافظات تقدر تجيب فرع ال جي المعتمد و تقدر تروح له و قبل ما تروح يا جماعه , ملف قنوات timer 999 4g 2024 ,   قبل ما تروح الفرح بتاع الشركه اتصل بالرقم اللي موجود لو نزلنا ارتحت كده عندك في خدمة الدردشة الصوتية 0122 930 أربع سبعات .


timer 999-4g mini hd



دوت واتساب رقم واتساب بتتصل بيهم تعرف منهم يا اما في رقم ثاني رقم 1969 مندوب الدعم بتاعت ,   الشركه الشركه الارقام بعد عن طريق هتقدر أن تتواصل مع الشركه مش عايز اتواصل مع الشركه انت نفسك بتعرف العنوان  , ملف قنوات رسيفر timer 999 4g ,  بتاعك هنجيب ازاي دلوقت قبل الطريقه المحافظة هنجيبها ازاي وبمنتهى البساطه انا هسيب لكم رابط الصفحه ديه اسفل الفيديو  ان تقدر توصل أقرب متجر ال جي بي رقم الموب 
نمشي في حقول اللي قدام او في الخناقة اللي قدام او قدامي وهنعرف ,  تفعيل iptv timer 999 4g , اقرب مكان هنا فين انا مثلا في القاهره عايز اعرف اقرب متجر الجيلي في محافظة في محافظة القاهرة انا باجي هنا في الفقه , احدث ملف قنوات timer 999 4g ,   ياجماعه بص في الفئة الفئة دي غلط كده بيديني الفقه هنا اجهزه منزليه ولا تلفزيونات ولا تجاري ولا مكيفات انا مثلا اقول ,   التلفزيونات والأجهزة الصوتية واجهة الفيديو اضغط هنا كده يبقى كده الخطوه الاولى التليفزيونات الأجهزه الصوتيه .


timer 999 4g سوفت



الخطوة 2 المنتج انا عايز المنتج دوت التلفزيونات ولا غلط التلفزيونات اللي هولو لقيتك 1 طريقه ,   تعرف الاماكن والتليفونات بتاعت الشركه قبل ما تروح تشتري هسيب لك مراقبة الموقع دوت رابط خدمة ال جي او متاجر إل جي , سعر رسيفر timer 999 4g ,   بالعناوين بالموبايلات التليفونات بتاعتها وعندك الرقم الساخن بتاع ال جي كمان عندنا رقم الدردشة بتاعه الهاتف الواتساعندنا الرقم الساخن للدعم الفني لشركة ايديال هو 1969 شكرا جزيلا و 
 استفسار عن اي حاجه اي مكان لأي شركة عامة ,   سيبوني في التعليقات و باذن الله هيكون موجود الرد مباشر شكرا جزيلا والسلام عليكم ورحمة الله ,   وبركاته السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا ساره من حضراتكم على قناه اشرف القاضي ان شاء الله النهارده هنتكلم عن شاشة ال جي مقاس 43 بوصة ,  سوفت رسيفر timer 999 4g ,  موديل الام 6 300 بي في بي موديل يا جماعه من طراز البي بي البي دي بالنسبه للـ ال جي يتميز بدقته نقاء الصوت العالي جدا.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية



 
تحميل برنامج Status Saver for Whatsapp حفظ حالات وتساب على جهاز الأندرويد
ملف قنوات lg smart 2024 تناسب الاجهزة المتوقفة
cccam generator 30 days
serveur forever gratuit 2024
اكواد جاهزة لتنشيط nova iptv 2024 جاهزة للاجهزة المتوقفة
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق
  1. ,,اشكركم جداااااااا

    ردحذف
  2. السلام عليكم

    ردحذف
  3. كل إما أكتب تعليق يدخلني علي مصراوي سات
    وانا مسجل عليه مابيدخلش

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع