القائمة الرئيسية

الصفحات

مكتبة سوفت وير رسيفر كينج ستار 999 مجانا للاجهزة المتوقفة

مكتبة سوفت وير رسيفر كينج ستار 999 مجانا للاجهزة المتوقفة
مكتبة سوفت وير رسيفر كينج ستار 999 مجانا للاجهزة المتوقفة


انا دلوقتي مهم عندي هو انا بتكلم على الورد عشان الصيغ الواردة مكتوبة في البحث هو ده  ,  اللي موجوده المطلوب وانا المطالب به فانا دلوقتى ان شاء الله هيرجع افتح صفحة الوورد منتهى البساطة عشان مكتبة سوفت وير رسيفر كينج ستار 999 مجانا للاجهزة المتوقفةاكتب فيها , king star 999 v6 ,   اعمل فيها اللى انا عايزه و بعد ما اخلص من طلب صداقه حفظ الملف أو حفظ البحث اللي انا عملته بطريقه سهله جدا طرتابة على الوورد أسهل طريقة في العالم مش محتاجه حتى الفرح و باذن الله لو حد محتاج شرح رسيفر كينج ستار 999 h2 انا هانزل لكم الشرح الفيديو من فصل ,   لوحده اهم شيء يا جماعه طبعا هنا خلاص اهو انا مخلي صفحة برنامج الورد قدامي قدامي ورده اضغطي عليه اتوماتيك  ,  انا كنت مصايب عليه كده اهلا وسهلا بحضرتك م ولا قناه اشرف القاضي أنا يعني نقدر نكتب بسهوله 8  , كينج ستار 999 v6 ,  للتحكم في الخط في حجم الخط في لون الخط في صيغة الخط في شكل هيئة الخط الطريقه مش صعبه بالمره زي ما احنا شايفين.



رسيفر كينج ستار 999 v6



وطبعا بشكركم جدا و اسيب لكم رابط التطبيق بالنسبة رابط التطبيق بالنسبة لل حزمة ,   البرامج كامله اسفل الفيديو برابط مباشر اضغط على الرابط الرابط بيوصلك على صفحه الميديا فاير صفحة التحميل اضغط على المربع الاخضر , ملف قنوات كينج ستار 999 ,   اللي في الصفحه المربع الكبير داونلود بتبدا ان هو ينزل اوتوماتيك عندك الحزمة بتاخذ الحزمة وغط ببرنامج winrar بعد ما تفك الحزن الحزمة المضغوطة الملف المضغوط دوت 
ملف قنوات رسيفر كينج ستار 999 v6 فك ضغط بتاعه بتبدا عادي جدا جدا من سيتال زي ,   ما وعدتك من اخر الصفحه او في آخر الملفات لاقي كلمه تبدا قسط بطريقه سهله جدا و بدات افتح حزمة من قائمه ستارت بمنتهى ,   البساطة شكرا جزيلا لحضرتك مو بالتوفيق لنا اولادنا جميعا السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اهلا وسهلا بحضرتك , كينج ستار 999 ,   م على قناة اشرف القاضي ان شاء الله النهارده هنتكلم عن ازاي تقدر تقيس سرعة النت الحقيقية عندك على الراوتر.


سوفت كينج ستار 999 v6



بتاعي كان موجود في البيت او حتى على النت الخاص بي بياناتك او النت الباقة  ,  الموجود على الموبايل اولا حضرتك ممكن اقيس سرعة الواي فاي اصلا و سرعه النت الواي فاي عن طريق الموبايل انا اتكلم عن ,  king star 999 ,  طريق موبايل وانت رايك انفع على الموبايل على اللابتوب او الكمبيوتر تنفع في الحالتين حضرتك في طريق اولا عن طرصفح بتاعك اللي هو الكروم او جوجل كروم تظهر عليه وتفتحه وتكتب اسهل حاجه 
سوفت رسيفر sky sat 555 هتكتب ايه انت عايزه صوره النت خلص ,   اكتب بسرعة النت مش محتاج حاجه ثاني الصور على النت كتبتها ايه ظهرت عندي سرعة النت سرعة النت اول اختيار عندك ,   لما تقرا سرعه النت بالشكل ده اول اختراع عندك هوايه فاست دوت كوم فصل تقوم من المواقع الممتازة بالنسبة لقراءة سرعة النت ,  رسيفر كينج ستار 999 ,  فصل دوت كوم يا جماعه كده على الاختيار الاول عندي هيجيب لي وجهه القراءه القراءه النت او بيانات النت او سرعه النت.


ملف قنوات king star 999 v6



بتاعك على طول هو كده بيقرا بس الغلط ما يخلصوا الرقم دوت يبقى لونه اسود ,   وتهنا الصوره 41 من 10 ميجا 52 من 10 ميجا نسيبة لغايه ما يخلص خالص ان هو كده بيبدأ ودائما اقرأ اذا كان واي فاي عندي لازم  , رسيفر king star ,  ما يكونش في حد بيعمل حاجه على الشبكه او حد فاتح نت معي في نفس الوقت عايز انا لوحدي اللي هي سرعه النت عشان اخذها  ,  كامله لا لو حد فاتح معي هتلاقي بسرعه اقول لك ان في حد ثاني ساحب 
سوفت رويال 6000 hd mini سرعة مالها الصوره عندي هنا 4 جيجا ونصف بسرعه ,   بتاعتي 4 ميجا وايه ونصف دي بسرعه موجود عندي في موقع ثاني افضل منه وأقوى منه يعتبر أدق منه كمان وخرجنا بالشكل وقع سبيد تست بالنسبة للكمبيوتر هتكتب بس سبيد تست اس بي سي اي دي تي إي اس تي هيجيب لك الموقع اتوماتيك  , ريسيفر كينج ستار 999 ,  فوق اتوماتيك على الموبايل انا انزل تطبيق سبيد تست من على الجوجل بلاي انا هسيب لكم رابط صفحة فاست دوت كوم huawei رابط رابط تثبيت .


سوفت وير رسيفر كينج ستار 999



ست في نفس الوقت لون على سبيد تست كده يا جماعه دخلنا نقرا وخلي بالك منه بنت ,   رايته ادق وبعدين ميزة تثبيت ستان وبيديني سرعه النت وبيديني سرعه الابلود يعني سرعه الداونلود بتاعتي و سرعه الابلود ,  رسيفر كينج ستار ,  بتاعتي على الشبكه انا طبعا على شبكة واي عشان نبقى عارفين بيبدا دلوقت بيقول لي ابدا لو جبت خط ابدا بالشكل دوت بيبدا يديني الماعي زي ما احنا شايفين كده يضايقني معي السرعة بتاعت النت عندي على 
سوفت سمارت سات 999 برو الجهاز لما يخلص خالص ايدين السرعة النهائية ,   عندي هنا كم 414 من تقريبا نفس الصوره اللي فاتت ميزه اللي بيديني الابلود كمان عند المولود اعمي من الداونلود الميزة في النت ,   الموجود على النت الباقة على النت في الباقة بسرعة الداونلود عندي او التنزيل 414 وكان الفصل الكوميديا لي , ملف قنوات عربى ,   اربعه ونص تقريبا سرعة التحميل سرعة ابلود بتاعتي 634 ميه ثاني 683 صوره عاليه جدا وبسرعه ممتاز .
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع