القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات لأجهزة تايجر TIGER ONE MILLION نايل سات و متحرك عربي

احدث ملف قنوات لأجهزة تايجر TIGER ONE MILLION نايل سات و متحرك عربي
احدث ملف قنوات لأجهزة تايجر TIGER ONE MILLION نايل سات و متحرك عربي

 موجوده عندي هنا في منتصف الشاشه في كده نشوف التصميم شاشه. تويومن الظهر وايه الاختلاف بينها وبين السامسونج الكيواللي موجوده معانا ده تصميم الكيو، تايجر Tiger One Million V3 4K ،تقريبا مشابه للكيومع بعض الاختلافات البسيطه اللي هنتكلم عنها اول حاجه هنتكلم عن المداخل هنشوف المداخل وتوزيعها وعددها مداخل كلها موجوده عندي في الجنب الشمال عكس الكيوكان في عندي مدخل hdmi ومخرج الصوت الموجودين في الظهر لكن هنا كل المداخل موجوده عندي، الملفات الكبيره ملفات قنوات معالج ALI ، في الجنب الشمال اول حاجه عندي مدخل الانتينا اوائي.

 مدخل الرسيفر الداخلي مدخل اللان عندي اربع مداخل hdmi مدخل واحد واثنين وثلاثه. بعد كده هنا عندي مخرج الصوت الاوبتكال موجود في الجنب وعندي، Zee أفلام ، ما تخليه يو اس بي ده كان بالنسبه لتوزيع المداخل وعددها في الكيوكيبل الكهرباء او سلك الكهرباء موجوده هنا عندي في التلت اليمين للكيوزي الكيوبالضبط لكن هنا للاسف في الك، Zee ألوان ،يوهتلاقيه موجود في الظهر وعكس الكيو الكيو موجود في تجويف كده بشكل احترافي علشان ما يعكسش اث علشان تعالج مشكله فوضى الاسلاك بالنسبه للقواعد التثبيت بقى هي.


tiger one million 4k v3



 عندي قاعده واحده بتيجي في المنتصف وده اختلاف بين الكيووالكيوكيوقاعده في المنتصف عكس الكيلوكانوا. قاعدتين في اليمين والشمال فهنا انا اقدر اثبت الشاشه على ترابيزه اي حجم لان هنا القاعده في المنتصف والقاعده اللي موجوده عندي في الكيوده شكل القاعده بتيجي ده الجزء، MBC Bollywood ، اللي بيركب في الشاشه بيركب كده باربع مسامير بيبقوا جايين طبعا مع الشاشه في نهايته هنا بيتثبت الجزء الثاني للقاعده اللي هو بيجي من المعدن الشكل اللي احنا شايفينه ده بالمسامير فالقاعده ، شاروخان هندي ،هنا موجوده في المنتصف طيب.

 نتكلم بقى على بسمك اكبر و، B4U أفلام ،اتخن من الكيولو بصينا كده هنلاقي ان الشاشه تخينه ده اقصى سمك عندي واكبر سمك عندي في الشاشه. بتكون في اسفل الشاشه وسمك الشاشه بيجي هنا في اسفل الشاشه بيوصل ل، طلقة هندي ، : سم احنا قلنا في الكيوكان تقريبا حواليسم التخانه لكن هنا عندي في الكيو سم فالشاشه هنا اتخن من الكيوكيلوهلاقي انه زرار التحكم موجود عندي هنا في منتصف الش.


تايجر ون مليون الاصدار الثالث فوركيه



اشه اللي بقدر اتحكم فيه في الشاشه والاختلاف كمان بين الكيووالكيوهنا عندي هلاقي في زرار موجود في الك مش موجود في الكيووهنبقى نتكلم عنه ونتكلم ع، التلفزيون الملون ،ن فايدته ووظيفته وواضح من الخامات والماتيريالز اللي موجود عندي هتلاقي في الكيوعلى انها من البلاستيك لكن واضح ان هي خامات. افضل واحسن من الكيوواضح من اللون واضح، حكاية هندي ، من الخامه نفسها بلاستيك في الكيوتامين لكن هنا تشعر ان الخامه هنا افضل واحسن من الكيوده كان بالنسبه لتصميم شاشه سامسونج بالكيووالاختلاف بينها وبين.

 الكيووهنا عندي اماكن التثبيت المسامير الخاصه بحامل الجدار او حامل الحائط بالظبط موجوده في منتصف الشاشه هنبدا نعلق الشاشات ونتكلم بقى عن الاختلاف، تحويل اى جهاز نفس Ali 2661 2 رامات سناتور ، بينهم في التصميم من قدام او من الامام وكمان هنبدا نتكلم عن مواصفات كل شاشه منهم والاختلاف بين تعرفنا على تصميم كل شاشة من الظهر وعلى عدد المداخل. وتوزيعه نبد، رسيفر بين سبورت فوركي الشكل الجديد ،أ نتكلم عن تصميم الشاشات من قدام لو تلاحظ ان الشاشه الكيوبتيجي بحواف قليله خالص او الشاشه بتيجي فرملس بدون حواف زى ما واضح قدامك وبتيجي بلون فضي و.


احدث ملف قنوات معالج ali 2661



ده بيديها شكل جمالي فهنا تصميم الكيوتصميم ممتاز وتصميم شيك عندي الشاشه الكيوبتيجي خالص زي ما واضح قدامك لكن باللون الأسود بالنسبة للحواف اللي موج، يحتوى علي احدث معالج عالميا Ali 2661 ،وده عندي في الكيو بتكون اتخن شويه من الجولان الكيو الحواف اللي موجوده عندي بتيجي حوالي سنتين وواحد من لكن هنا في الكيو الحواف بتيجي اقل من سم حوالي من السنتي فهنا. ال، قناة la langue francaise. ،حواف اتخن شويه من الجوده بالنسبه للتصميم تصميم كل شاشة من قدام هنا لوجو سامسونج موجود عندي في الكيو في منتصف الشاشه موجود مع زر التحكم في.

 الشاشة لكن هنا في الكيو عندي لوجو سامسونج موجود في اقصى يمين الشاشة هنا مع أزرار التحكم ده الاختلاف بين الش إمكانيات اللي موجوده عندي والمواصفا، قناة تعلم اللغة الفرنسية بالصوت والصورة ،ت اللي موجوده واللي بتنزل في كل شيء سامسونج الكيو اللي موجوده عندي في الشمال بتيجي بالمعالج شاشة سامسونج الكيو اللي موجوده عندي في الشمال بتيجي بالمعالج الأقل، قناة عربي بلسان فرنسي ، وهو الكوانتم اللي موجوده. هنا ده النسخه اللي اخف من المعالج الكوانتم بوستين هو نفس وعني الذي تتجاوز عذرا والذي تجاوز في بعض الاحيان % يعني بيقول المصريين.


ملف قنوات نايل سات عربي ومتحرك عربي ومتحرك



 تعرضوا ليه لعباد متكرره وع، قناة Communications En Français. ،نيفه من التقشف والتضخم الناس يعني لا حول ولا قوه والانهيار المتكرر لعمله بلادها العالم عمال يشوف دي المعاناه الاقتصاديه وتسكت عليها وبيشيد كمان بالاصلاحات بيقول يتحمل وهنا بقى النقطه للناس يعني انت عملت على النظام المصري فبيقول لا هو بيقول افعالهم ضد قلب مصالح البلد وشعبها لكن صندوق ناد، قناة تعلم اللغة الفرنسية [LFL] ،ي الدولي ومساهميه الدول اللي اعرف. وراهم مسؤولون ايضا على الدور الذي لعبوه في التمثيل وكانهم واقف فوق ودعموا السياسه دي ومن افاد النظام واسرع.

 المقربين منه وفي حاله بعض المساهمين مش استفادوا فقط من هذه الديون المدمره التي غزت ثوره الانفاق الدول الاستفاده الانفاق منهم سلاح شرينا منهم بقى، قناة l'académie de la langue française. ، مش عارف اشترينا منهم ايه يعني احنا احنا الفقد ما كانش داخلي فقط يكون لم نتعاون مع دول مختلف مستورد منهم بين التع لا شايفه اللي احنا تقريبا للاسف بنغرق او مشاكلنا الاقتصاديه ، قناة تعلم الفرنسية – Apprendre Le Français – FrTV. ،بتتفاقم وساكتين ومستفيدين بيقول يعني حكام مصر او هو بيسميهم. الرئيسيه احنا كنا بنروح جميله للغايه وعاليه للغايه مع ايطاليا اكبر صفقات  هم مع فرنسا مع المانيا في هذه العواصر فادي الصفقات دي بتوفر ليهم وظائف بتساعدهم في الم.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
كودات تفعيل رسيفر Ghost 555 تناسب الجهاز المتوقف
cccam 5 days 2024 | اهم القنوات الرياضية والأفلام
كود كوبرا بلس بسعر 0 دولار لمدة 3 ايام مجانا
ملف قنوات رسيفر GHOST 555 HD 2024 جاهزة ومرتبة اشهرنوفمبر
تحميل تطبيق الاسطورة tv للكمبيوتر 2024 مجانا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع