القائمة الرئيسية

الصفحات

تطبيق SofaScore تحميل تطبيق سوفا سكور

تطبيق SofaScore تحميل تطبيق سوفا سكور
تطبيق SofaScore تحميل تطبيق سوفا سكور

 الدحيح عملها في حياته بصراحه وكل حلقاته جامده جدا بس السمار دي رهيبه شرح فيها كل الكلام بقى اللي انت ممكن تقراه في اي حته وانت موجود في جماعه ، sofascore الدوري السعودي ،كله في حلقه واحده هتفهم كل حاجه تتخيلها عثمان حط الفلوس مثلا او في احدى الشركات وما عنديش المعلومات الكافيه فالشركه دي تخسر فاخسر جزء من فلوسي او اي حاجه من الحاجات دي انت هتعمل زي ما انا عملته دي تجربتي اللي انا داخله انقلها لك النهارده في الفيديو انت بيبقى في ، تطبيق 4 ،عندك حاجه افتراضي اول ما بتنزل التطبيق اثناء ما انت.




 بتتعلم ده بيحطرك في فلوس وهميه فيالف جنيه خش جرب فيهم وتشتري بيهم وتبيعي مش فلوس حقيقيه دي فلوس بس عشان تشوف الترم هنا طب انت كسر، تطبيق 7 ،ت الالف جنيه اللي في التراضيين دول كسبته هيبقوا قد ايه او خسرتهم هيبقوا قد ايه وانا تجربتي مع الالف جنيه وكل حاجه كسفت النومالف جنيه خليني اوريكم لو رحنا كده على الس، تطبيق seven ،وق الافتراضي فانت كده قلقت الابلكيشن كله لسوق ثاني خالص انت كيشن ثاني اكنك كده دخل افتراضيه تعالوا بصوا كده معاياالف جنيه مش حقيقيين انا اصلا كنت واخدالف بس.

تطبيق sofascore



 والكلام ده كان من شهراواللي فات يعني تقريبا في خلال ثمن او تسع شهور تبقى اشتري وابيع واتفرج على فيديوهات واتعلم ومش عارف ايه الموقع المضمونه جدا وموثقه جدا وعملنا له فيديوهات قبل كده كتير يعني على القناه كمان عندهم دعم فني شغالهساعه طول ايام الاسبوع عشان لو ، sofascore saudi league ،جيتك اي مشكله في السيره اللي انت اشتريته تقدر ترجعه بكل سهوله وضغط فلوسك او تبدله برده بكل سهوله راوتر بورد ده عباره عن راوتر هيتحط في النص بين الراوتر اللي انا جايب عليه خد، اخر الاخبار الرياضية السعودية ،مه الانترنت من شركه الانترنت.




 او من شركه فودافون وبين البي سي بتاعي اللي انا هبدا دلوقتي اعمل عليه داونلود علشان هو في النص كده عامل زي العداد هيحسب لي كل حاجه هتعذبك وبعد ك، الاخبار الرياضية السعودية ،ده تخش نامت داونلود وشويه العاب وهنشوف حجم الالعاب دي قد ايه والميكروتك قال لنا ان في كم جيجا عنده وفودافون بتقول ولكن طبعا في شويه اجراءات لازم نعملها الاول قبل ما، الرياضة للجميع تويتر ، نبدا الاختبار وهي ان احنا نقفل اصلا الواي فاي من على الراوتر الاساسي علشان ما فيش اي حد يشتغل من قبل الراوتر بورد فالاستهلاك بتاعه وما يتحسبش انا افتح راوت.


تحميل تطبيق sofascore


ر الجميل بتاعنا وبعد كده نخش على وايرلس علشان نقفل الوايرلس خالص نجيبوا نتورك كده احنا قفلنا الوايرلس ما فيش اي واي فاي هيخرج من الراوتر ده نهائيا مفت، الرياضية قناة ،وحه وان احنا هنقفل بتاعنا اهو بص في ابديتها وكان ممكن يتعمل لو سبنا هنوقفه كده لمده اسبوع ونرجع تاني ولو جينا كده نبص هنلاقي ان الراوتر في كذا كارت من الكروت انا مرك، ص الرياضية ،ب كارت ده الراوتر بتاع فودافون وخساره فيه والكارت ده نوصلوا في البي سي حد متصل على الراوتر غير البي سي ده لو حبينا برده نتاكد الواي فاي قفل وما.




 فيش اي حد متصل خالص هنبص كده هنا هنلاقي بص ما فيش غير البي سي بتاعي بس هو اللي شغال لو بصينا كده في فودافون هنلاقيها هنا الداونلود والابلود وده، حل جميع المسائل الرياضية ، كل ميجا هتعدي بالملي من ولكن جيتيميجا احنا عايزين نصفرهم عشان نبدا كده من الاول على النظافه هنوقف الكارت خالص بتاع فودافون ده عشان ايه ما يقعدش يسحب واحنا بن، تنزيل تطبيق Yacine TV ،فتح صفحه الراوتر دي بتلود وبتسحب كده بس هنعمل الراوتر بورد دلوقتي شويه تعالى نركز مع حاجه اهم وهي العداد بتاع فودافون يعني شوف انا استهلكت قد ايه.


برنامج sofascore


 ولما هنستهلك بقى ده هيبقى قد ايه خلعت دلوقتي قبل ما نستهلك اي حاجه هو كانالف ميجا يعنيجيجامشفانا دلوقتي متبقي معاياجيجا ومنطيب علشان يعني هل في هنا، تحميل تطبيق Mobi kora ، مش ده الاستهلاك بتاعي في ساعتها وكل ما استهلك هتلاقيه بيعد ده ممكن اصلا الرقم ده يتغير مره كلساعه مره كل يوم مره كل يوم ونص والحاجه الوحيده اللي بتخلي الاعداد ده يعد ب، برنامج الاسطورة تي في ،سرعه انت تكون بتعمل داونلود وتستهلك مثلا ملف كبير او حاجه فيعد الارقام الكبيره بسرعه او ان انت ترسل الراوتر في اول ما الراوتر بيت راستر ويسحب.




 جديد ساعتها بيحسب لك بقى يعني اول مره بيتصل بيقول بقى الاستخدام المر قبل ما انا دلوقتي هنرستر الراوتر علشان نعرف الاستخدام بالظبط عشان الشويه، تحميل تطبيق الاسطورة TV للكمبيوتر ، اللي انا استخدمتهم دلوقتي دول ما يتحسبوش من ضمن الجيات اللي احنا هنختبر بيها دلوقتي اول ما الراوتر اتفصل هتلاقي كتب لي اهو بالظبط كانواالف ميجااللي هو لو دوسنا كده ده، تحميل تطبيق Live FootBall TV Free ، كده الاستهلاك الفعلي بتاعي انا دلوقتي متبقي معاه في الباقهجيجا بوينت نحمل مثلا جزء كبير مثلاجيجا اوجنيه بدول وهنشوفهم فعلا اتحسبوا على العداد بتاع.


تطبيق سوفا سكور


 فودافوناويعني كام اللي احنا هننزله دلوقتي الجميل بتاعنا اهم حاجه بص انا بقول كلمه الجميل دي عشان ايه هو اللي بيبين الحقيقه الاستهلاكات بتاعتنا كلها زير، تحميل تطبيق Live FootBall TV Free للاندرويد ،و زيرو بص ما فيش اي حاجه راوتر برده وقع مننا ليه لان الكوكب كله زي ما قلت لكم لازم فيديو هتلاقوا بقى كلاب بتهوهو تحت دلوقتي هتلاقوا ناس بتتخانق عربيات بتزمر يعني ط، تطبيق ياسين تي في ،ول ما انا مش بصور فيديو الدنيا تمام وزي الفل رجع برده اشتغل ثاني هنشغل بقى الكارت بتاع فودافون وكده المفروض الانترنت تشتغل معانا ويبدا بقى يحسب بالضبط هنفتح ايه بالجينز وانا مش جيم يعني انا ما ليش في الالعاب انا اخري يعني ان انا ايه اخش كده لما اصحابي يعني بيعلقين بيلعبوا لعبه.




 جديده او انا بصراحه مش عارف ايه الالعاب اللي انزلها بس انا مش غير ان انا انزل العاب اصلا علشان ايه الحاجه الوحيده اللي احجامها كبيره وهتنجز معا، تطبيق Aloka iptv ،نا ففي عندنا هنا هنعمل لها انستول وهيكتب لنا دلوقتي طبعا مساحتها قد ايه بالظبط يا عمجيجا بوينتهنفتح السنز مش هقدر لازم استنى الاولانيه تخلص عشان يقول لي السايز بتاع ، تطبيق Al match Tv ،الثانيه قد ايه هنزل مثلا ابيكس هقول له نكست اي اجري دلوقتي هو بيعمل بقى تحضير غير بيكس عشان يقول لنا دلوقتي مساحتها قد ايه وهي  زي ما انتم شايفين كده وانت اربعه فهنجمع الرقم ده علىجيجا كونتهيطلع لنا جيجامنهننتظر لحد ما العدادات تخلص او التنزيلات دي .

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
افضل اشتراك iptv سيرفر اليونييفيرس universe tv شامل اكواد نجربية مجانية
سوفت راوتر tp-link td-w9960 يناسب الجهاز المتوقف
مجموعة كود تفعيل كوبرا iptv 2024 جاهزة للاجهزة المتوقفة
في خطوتين كود تفعيل برنامج التنين 2024 يناسب الجهاز المتوقف
تجديد سيرفر فوريفر مجانا 2024 مدى الحياة لمشاهدة جميع القنوات العربية والعالمية
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع